30 czerwca 2023
Zabrudzone wtryskiwacze są częstą przyczyną niedomagania pracy silnika szczególnie w zakresie biegu jałowego i niskich obciążeń. Uszkodzone lub zanieczyszczone rozpylacze lub zawory sterujące wtryskiwaczy mają wpływ także na dawki pełnego obciążenia. Mogą powodować szarpanie, nierówną pracę, zadymienie na biało, brak mocy, a w ekstremalnych przypadkach spowodować nawet nadpalenie tłoka lub jego całkowite wypalenie. W wielu przypadkach sam zabieg czyszczenia przywraca ich parametry pracy. Firma Gładysek sp.j. oferuje szeroką gamę usług czyszczenia, testowania, naprawy i regeneracji wtryskiwaczy różnych typów. Od najstarszych konstrukcji wtryskiwaczy mechanicznych 1- i 2-sprężynowych oraz stopniowych poprzez pompowtryskiwacze Bosch Delphi Siemens VDO, po wtryskiwacze Common Rail elektromagnetyczne i piezoelektryczne Bosch Delphi Denso Siemens VDO Continental. Posiadamy najlepszy park maszynowy do testowania wtryskiwaczy w Polsce. Większość urządzeń do testowania wtryskiwaczy została wymieniona na najnowsze modele w 2021 i w 2022 roku. Testujemy wtryskiwacze o ciśnieniu do 2800 barów, dwu, trzy, cztero i sześciopinowe, także te z czujnikami położenia igły lub zaworka lub z czujnikami temperatury i ciśnienia paliwa. Nasza ofertę świetnie uzupełnia serwis wtryskiwaczy benzynowych, w tym o bezpośrednim wtrysku FSI/GDI. Nadajemy nowe kody wtryskiwaczom Common Rail oraz benzynowym GDI. Serdecznie zapraszamy do współpracy z firmą Gładysek - najnowocześniejszą pracownią diesla w Polsce. Na zdjęciu rozpylacz wtryskiwacza diesla z zablokowanymi otworkami. Jeżeli po czyszczeniu wtryskiwacz nie osiąga parametrów, przechodzimy do jego naprawy z wymianą części po wcześniejszych ustaleniach z klientem.
Więcej o czyszczeniu wtryskiwaczy